This is a gift, it comes with a price

26. nov. 2009

Täna on neljapäev ja ma otsustasin praeguse seisuga poole tunni pärast algava tantsuürituse üle lasta. Praegu ei inspireeri miski deep piisavalt palju, et kohe kätte võtta ja selle teemal kirjutada teksti, kus iga lause järel peab hetkeks peatuma või siis lause üle lugema. Lisaks on praegu kõik mõtteteralised kohased poeesiaread inglise keeles (Florence and the Machine “Rabbit Heart (Raise it up)”) ja seega pean leppima parima halvaga. Pooleldi kõneldes sellest, millega ma kõigi kummaliste annete eest, mida mulle omistatakse, maksan, teisalt vaatan kunagi hiljem — näiteks homme, olles olijatelt kuulnud — , kas ma saan laiskust õigustada.

Esimese tähtsa tegevusena pärast koju jõudmist võtsin ette kooripluusi pesemise. Ausalt ei mäleta neist kolmest aastast ühtki konkreetset pesukorda. Üle poole aasta on ta kindlalt seebist puutumata olnud ning see hakkas laulupeo ajal juba häirima. See särk on üldse häiriv nähe, sest tõtt-öelda on ta mulle algusest peale mõõdult väike, paras pluus on aga siin(kooli)mail defitsiit. Maskeering-maskeering — see tuleb homme ette võtta.

Tänase esimese idiootlikupoolsema teona sain hakkama Neopetsi ja XanZahiri poputamisega. Üksnes deilisitega kogusin cirka 7000 NP ja panin oma “poodi” kaks kahedabluunist münti. Nüüd ma ootan, et mõni geek tuleks ja mind 6000 võrra rikkamaks teeks. 3000 NP on maksimaalne summa, mille tavaliselt päeval ühte mängu kolm korda mängides teenida võib. Miks ma Neopetsis käin? Sest ma kogun Np-sid. Praegu on mul 671 946 NP ja Diamond Deposit Gold. Järgmisena pean ma ainult miljonini jõudma, sest siis ma saan Millionaire Platinum´i, kus on suuremad intressid, ning siis 5 mln jne. Nõnda palju minu kõige napakamast tegevusest.

Inva-indiviidne puudujääk nr 2 ilmneb Maruga suhtlemisel. (Maru on poiss.) Üdised näited: Marul on üüratu tähelepanuvajadus; ta arvab, et mina olen õige inimene tema plokkflöödimängu kuulama (minu pillil), kuid minul on juba “Hiiretipsu” tuututamisest siiber ning kui ta veel piisavalt palju alumise do näpupositsioonilt kogemata (teisiti ta vist ei oska ega vist harjuta ka) oktav kõrgemat nooti puhub, on selle flöödi surm peagi käes. Üks Maru leiutatud piinamismeetod on lõputult “Superstaarist” ja Marten Kuningast rääkimine. Mul ei ole selle tüübi vastu midagi, ainult väga tüütuks kisub, kui ma olen sunnitud alustama päeva nende laulude saatel, mille MK on kunagi esitamiseks valinud. “Anis vs Marten — kumb on parem?” arutelud ka Loo ja Maru vahel. Loo tegeleb sellega ilmselt vaid Maru kiusamiseks, aga paiguti ma kahtlen, kummale see olukord  t e g e l i k u l t  ebameeldivam on.

Viimati kuuldud mõttevahetus: sisuliselt “lähevad” Marten ja kohtunikud suvetuurile. Meie kangelane laulab, Rannap mängib klaverit, Mihkel Raud kitarri ja Maarja laulab back´i. Pärast jagavad nad vennalikult kasumi: Marten saab 10-astmel-6 prot-senti, Rein ja Raud 100 ning Maarja 5. (Mul tekkis vahepeal kahtulus, et %-dest said kuidagi poole jutu pealt kroonid.) Paistab, et tegemist on just tõesti vennalikkusega. Kui Maru kõnejärje käest lasi, väitsin ma väga olematu, kuid siiski eksisteeriva hetkepausi järel: aaa, las ma arvan, see on selle pärast, et Maarja on tüdruk. Maru kinnitas ja jutustas, kuidas Maarja saab veel palgaks peksa ka. Palun öelge ainult veel, et minu jutud on hullemad.

Eile mängisime Akinatorit. (See link pole kunagi liiast : )))) Minge mängige ka veel.) Lasin siis džinnil “MY BROTHERit” arvata. Jõudsime siis küsimuseni “Has your character had many girlfriends?” või midagi sellist. Küsisin siis Marult — eelnevad vastasin üsna ise, peaaegu hoolimata sellest, mida Maru õigeks pidas — temakõnõ vastab: vähem kui Toomasel. Mina ja Loo võtsime selle teadmiseks, kuigi Maru väitis, et tegi nalja või midagi. Väitku keegi veel, et minus pole õelust või naiselikku pahatahtlikkust, nagu too sõnastus. Nagu ehk mõistate, on mul personaalse lõbustajaga vedanud.

Kõigil kulub nii palju potentsiaalist enda jälgimisele, et ma pean ise tähelepanu juhtima, kui tahan, et märgataks: mina eksin seal, kus enamik inimesi ei eksi, ning olen ettevaatlik, et end mitte paljastada, kuigi kurva kogemuse kohaselt inimesed tegelikult teavad või on neil üsnagi suur aimus tegelikust.

Iga kord, kui ma lasen Akinatoril “Imaginary friend´i” arvata, saan ma vastuseks “YOUR SOUL“!! Oma hingest olen ma ka paljude teistel juhtudel olendi — sinine ja džinn — käest kuulnud. Tutvugem Junior Boysi loominguga. Üks laul on isegi juunist saati Orkutis.

Lisa kommentaar

