Ilus rõõmupall, sii-iirutagem kiiri

30. nov. 2009

Piia-chan, kallis!

Ma olen vajaliku süvenemissügavuse tõttu (mida ma iseendalt ISE nõuan) ajapuuduses ning võimetu kirjutama. Vahest tegin sulle alusetut reklaami,  aga armas, et sa hoolid. Proovi loe mu eelmist blogi.

Kuskil enne rääkisin ma nn kolme päeva sündroomist. Minul on see väiksest saadik kõigi mänguasjade ja muude lõbustajatega olnud. Ma ei tea, kas inimestega ka. : |

Ma avastasin eile, et mul oli raske lapsepõlv-põli. Leidsin ühe väga (kuna eesti keel ütleks liiga täpselt, siis proovime inglise keeles) complicated and tricky laulu. Sellega seoses meenus mulle teise pildina üks talvine hetk, mil olin 10aastane. (Mina istun kooli aias mäe peal liuraja manu, vist ootan kedagi. Kella tilistatakse (meil oli/on käsikell, millega keegi mööda maja ringi käib seda aktiivselt viibutades) ning väga kausatiivselt marsivad suurte majapoole uksest välja kaks-kolm aastat vanemad tšikid (nad olid vast tegelikult suhteliselt targad). 13aastased neiud on varsti minu juures mäel, lasevad püstijalu mööda jääd ning üks neist kommenteerib: “Lapsepõlv tuleb meelde!” Teised või siis üks, vähemalt üks, üsnagi nõustus, et jah-jah, ning lisas midagi. Minu jaoks oli see absurd.) Esimene pilt oli seotud minu esimese koduga, kus elasin 5. eluaastani, nimelt isa makk. Tol ajal oli tema suhteliselt depressiivne kuju ja ega ta vist palju paranenud pole ka. See lugu on viimane Orkuti fav-vid. http://www.youtube.com/watch?v=6bJIQNo34hY

Piia-chan, anna andeks: olen ori. Kui ma oleksin see nädalavahetus midagi kirjutanud, oleksin selle pealkirjastanud à la: “Morbiidne: ära loe”. Seega poleks sellest mingit kasu olnud.

Lisa kommentaar

