Pastellrohelised unistused

7. dets. 2009

As all the fools on parade cavort and carry on for waiting eyes
That you would rather be beside than in front of
But she’s never been the kind to be hollowed by the stares

Fools on parade frolic and fuck about to make her gaze
Turn to a scribble on a page by a picture that holds her options
But you’re daft to think she’d care

Kui ma pea lõpuks padjale panen, mis juhtub tavaliselt pärast südaööd, algab fantaasiaparaad. Tüüpiline. Ma oleks justkui jälle mitu-mitu aastat noorem, siis oli see stsenaarium tavaline. Veel kunagi painasid mind neis situatsioonides alati ebameeldivad päevasündmused, ka ammuste päevade, või siis sai kooli tarvis õpitu läbi arutatud. Mõnikord olin ma nii väsinud ja tubli, et ei jõudnud isegi kuuldemängu alguseni ärkvel püsida. Viimased kaks kuud olen olnud tujus, et lugudega tegelda. Vahest seetõttu, et ma ei ole end midagi üles kirjutama sundinud.

Ühel pimedal ööl möödunud kevadel läksin ma kord jälle alles lahedalt pärast 12 teki alla, sest tutvusin Aigar Säde teooriatega energiavampiirluse kohta. Ma olin juba pikalt silmi vaevanud, ma polnud veel kodus ka, järgmine päev li eeldatavalt koolile reserveeritud. Lamasin siis mina ja katsetasin igaks juhuks nende kollide, kelle mina ise oletatavasti inimsetele sappa võisin panna, tagasikutsumist ning siis läks jamaks: nood elukad tulid mind ennast piinama. Ma püüdsin jõuga ärkvel püsida, sest silmade kinni vajudes nägin ma alati ühe neist. Pealtpoolt rusuv tunne oli ka ja ma ei suutnud nende peletamiseks üldse sisemist sära leida, ükski rollimäng ei hajutanud tähelepanu. Kuidagi sain ma lõpuks hakkama. Nagu W. Goldingu “Kärbeste jumalas”: ääretult mõttetu on minna pimedas vaatama midagi, mis päevalgi jube tundub. Vahest valges oleksin siiski jõudu leidnud, et end kaitsta. Amatöörpraktikud: valige alati õige aeg, vastavalt teadvus- ja energiatasemele.

Vampiire ja lemmikkaraktereid mina unes ei näe. Selle laupäeva hommikul avastasin, et “Matrix´i” Trinity oli mu kaitsevaim-saatja või mentor või muud sellist olnud. Suur aitäh minu fännidele ehk õpilastele ehk nunnudele lastele, kes musta nahka (sünteetiline tegelikult) kohe selle ulmesaagaga seostavad. Ma tegin kindlaks ka, miks just selline uni: Keanu Reevesi mainiti lihtsalt raamatus, mille reedel lõpetasin. Doreen Virtue´d (PhD) on lihtne lugeda. Kunagi ammu — siis, kui Jana Kask superstaariks sai — tegin kindlaks, mida tal on indigolaste kohta öelda. Tema maneeri pean küll talumatuks ja ilmselt kirjutab ta ego tasandil (väidan, sest A. Nekrassovi või E. Tolle mõistmiseks peab ettevalmistuseks pikalt energiaharjutusi tegema, kuid Virtue läheb libedalt), aga tal leidub ulmeliselt lahedaid ideid. Sh peaingel Miikaeli harjumus aega ja ruumi mitte tähele panna. (Vahest just teda püüdsingi kollide peletamiseks välja kutsuda, aga ma ei ole kindel…) Mulle on tema kirjutised inspireeriva väärtusega eelkõige lugude piirdes. Teda lugeda on minu hinnangul mõttekas vaid kullaterade eemaldamise eesmärgil.

Mormoonidest erinevalt ei näe mina vampiiriromansse unes. Ma annaks peaaegu pea, et ei näegi neid. Maailma päästmine on hoopis kõrgemal kohal. Romansse ma veel tarbin. Viimati siis, kui käisin “New Toilet´i” (aka “New Moon”) vaatamas.

29. reede oligi ka tore, siis käisin Karmeniga linnas töövarjupäeva afterparty´l Panges jne. Ühtlasi oli mul ka kooli suure aastapäeva järelpidu. Kolm aktust, kokku 5 tundi minu päevast hõivatud. Kooripluusi ebamugavus, patsikumm, huuleläige ja keefir — midagi neist hakkas ajudele. Elasime Piiaga “Perestroikale” kaasa. Ma lubasin suure suuga Katrinile, kuna tema ei saanud (pungi järgi) rokkimisega hakkama (õigustas oma karakteriga): tule meie juurde, küll me sind paneme! Oma etteastete lõppedes jooksime kohe saali rõdule vaatama, kuidas Rudolf end jälle naeruvääristab, laulsime kaasa. Viimasel korral, üllatus-üllatus, vaatasime, kuidas Karolin ennast ei naeruvääristanud, teda ma kuulasin.

Karmen usub inimestesse, ilmselt nende headusesse. Ta tõstab kuidagi ümbritsevate energiataset ja mul on talle raske pettumust valmistada või vastu rääkida. Mõtlesime PÖFFile minna, aga huvitavaid filme veel ei näidatud. Istusime täpselt Tartu kaheksanda “New Toilet´i” linastuse lõpu paiku Cinamoni fuajees või mis-see-iganes on vaatasin väljuvat rahvast, nägin kolme tuttavat nägu. Kadri ja Helina kiirustasid koos, tõsised ilmed palgeil, kuskile ja siis tuli Katrin. Teda oli nii hea vaadata. Tema isegi märkas mind. Tuli ja ütles tere. Ta oli filmis nii sees! Veel! Ohkas. Ma ei hakanud teda kaua piinama, mainisin, et tal oleks kõige mõttekam nüüd järele mõelda. Minust see film 3. neljapäeval sellist emotsiooni välja ei saanud: kõige huvitavam oli, et Stewartile pandi metsas lamamiseks kollane jopp selga, et teda foonil võimalikult selgelt eristada saaks, tema karakter oli jobu nagu ikka, kõige tähelepanu väärivam osa algas Volterrast ja sealgi ei näidatud atraktiivseid meesvampiire kordagi piisavalt lähedalt ja piisavalt kaua. Täpselt nagu lemmik-Shakira kaunisvideos “Did it again“!

Karmen tutvus  “Kimi ni Todoke” (mille flow on nagu Ramonal) ja “Igapäevase elu”, millest viimase kohta tegi musoteraapilisi kommentaare. Käisin tal külas. Tema korterikaaslasel on vapustav luuleriiul. Jõin vabatahtlikult tema mingisugust erilist kohvi, mille ta “Kaubamaja delikatessipoe” juurest ostis. Ilus oli, ülejäänud nädalavahetus aga valus ja morbiidne.

Tulin hilja poole kodu poole. Õhk Atlantise taga lõhnas nagu rukki-juustu pitsa tomatilisandiga, foorituli raeplatisile süttis jälle vaid paaritunumbrilisteks sekunditeks, vaatasin inimesi, kes olid end vaateakendele nukkudeks sättinud. Uudistasin, kas keegi tahab Inglisilda ära varastada, kuid ilmselt ikka ehtida, kuigi tõestust mul pole, lahkusin enne.

And the secret door swings behind us
She’s saying nothing, She’s just giggling along
And even if they were to find us
I wouldn’t notice, I’m completely occupied

Arctic Monkeys “Secret Door”

Lisa kommentaar

