Beautiful Fascination is Better Than Love

26. jaan. 2010

Mina avastasin laupäeval, et mul on 1 000 000 NP käes ja 10 000 veel pealekauba. Loll mina. Järelikult oleksin juba mitu päeva varem saanud Platinum´ile üle minna. Lugesin selle manhwa läbi, mille pealkiri seda kirjet kaunistab. Natuke kurvalt lõppes.

Reede magasin maha, sest ma ei suutnud end veel vene keelt õppima sundida. Kirjutasin Siljale kirjandi, mille ta hindas 100ks. Minu arust on tegemist erakordselt mageda tekstiga. Ma olen paremaidki kirjutanud. Näiteks selle, mille ta 4ks hindas, too oli geniaalne. Siiani mu lemmikkirjand. Kolmapäeval lähen siis Põrgusse järelvastama. Õpetaja olgugi et lubab, et järeltöö on raskem, aga olgu.

Mul oli suurepärane plaan reedel kell üheksa ärgata, siis õppida ja 14ks psühholoogiatesse jõuda. Mina magasin muidugi üheni ja passisin hiljem niisama. Leidsin liiga häid manga´sid. Mis sest, et need mature´iks fläägitud (flag – ´lipp´). Suurepärased see-eest.

Kui Mangafoxist lugeda, siis küsitakse matüüride puhul (à la: kas sa oled inimene; nagu streaming´uga filmivaatamisel) lihtsalt, kas inimene on 18 täis. Ma olen paar korda valetand, ehkki ma pole väga kindel. Ajalugu on pikk. Beta-versiooni puhul peab olema kasutaja ja siis süsteem kontrollib vanust.

Yoshihara Yuki manga´d. Edasivaatamiseks tasub pildile klõpsamist proovida.

Sheherazade: Izayoi            Mangafox • Beta
Liiga geniaalne, novellilik. Ma pidin kaks korda lugema.

Ningyo Ouji: Ningyo Ouji      Mangafox • Beta
Teema tundus lihtsalt tuttav. Hoiatusmärksõna: mereprints. Põhimõtteliselt huvitav viis biseksuaalsus avastada.

Venus ni Arazu                      Mangafox • Beta
Lihtsalt armas ja pikem. Ei saa aru, miks see Mature all pole.

Täpselt siis, kui ma üritasin 00 aegu kordama asuda, läks elekter ära. Positiivne külg: ruuter ei tööta ka. Hommikuks olin nii tublim, et sain 8ks ülesse ja 9 aegu uksest välja; samas nii jobu, et vasak lääts oli imelikult silmas. Lõppkokkuvõttes selgus, et lääts ei kadunudki ära. Ma võin küll okserefleksi põhjustada, aga tegelikult oli ta mul veel silmas kahe tükina, üks vasakul lau all, teine paremal. Koju jõudes võtsin eemaldusoperatsiooni ette pärast kirjeldatu avastamist.

Teate, päris lahe on enne 10 isale Selverist helisata ja uurida, kus Veeriku kool asub. Tema muidugi ei teadnud. Ta istus tõenäoliselt kusagil Tallinnas loengus ja ma pidin talle soovitama Internetist otsida. Kodus ei olnud elekter hommikukski tagasi. Aadressi suutis ta leida, aga Regio Delfist ei tea ta vist midagi. Õnneks leidsin õige tänavaotsa ise üles.

Tagasiteel lülitasin telefoni sisse, aga nii õnnetult, et hakkas PUK-koodi küsima. Ma pean maailma ees vabandama, et kinnast käest ei võtnud, kuid võin teda ka süüdistada, sest ta ise tekitas sellise külma ilma ju. Nõnda sai lihtsalt ja kobakäpsena nullide asemel kaheksaid sisestada. Kaheksa on maagiline number. Olümpiaad läks nii, et mul jäi härmik-neiuga, kes linnas esikoha sai, 14 punkti vahet. Täpselt nagu paljudel teistelgi.

Terve päeva ei saanud jälle kodust välja ja Karmenile visiidi tasuma ka. Kapist koodiümbrikku ei leidnud.

Pühapäevaks oli ema flamenkoetendusele piletid organiseerinud. Proovis vist viimaks kinkekaarde, mida talle pidevalt sigineb, tarvitada. Äratuseks vormistasime Marule kõnearvet. Me üritasime iga ta liigutust trahvida. Summa jäi viimaks enam-vähem 300 juurde. Kõige sagedasemalt esinev artikkel oli kindlasti “1 lause = 1 kroon”. Maru meiega kaasa ei tulnud: läks sünnipäevale.

Saime umbes kahe tunniga valmis ja kui mul varbad juba külmunud olid, ei läinud auto tööle. Õnneks viis naabrimees meid kohale. Üritus kestis kaks tundi. Välk pidas sedasi vastu, et ronis Kontserdimaja toolide all ja tegi muud nalja. Flamenkot tantsivaid mehi tasub vaadata. Ilmselt oleks ka Marule meeldinud.

Pärast värki otsustasin, et ma ei pea ühe neiu sünnipäevale kaasa minema. Kaubamaja ja pühapäevaga seostub mul kahjukombel märksõna “19”. Tegelikult peaks see seostuma ainult toiduosakonnaga; ülejäänuga nakkub 18. PUK-koodi ma see õhtu kätte ei saanud. Ärge ostke apelsinimaitselsit Aloe Vera Kingi. Kahjuks oli Rudolf kõik 0,5 l originaalvariandid ära ostnud. Seepärast tal raha ei olegi. Lähme tema poole jooma.

Kool oli peaaegu tore. Ma ei mäletagi, mis toimus. KRT andis mulle oma isikliku kiigani (John Keegan) lugeda ja hoiule. Kuna minu telefon ei töötanud, tegin oma selle veerandi hilinemisrekordi ehk jäin 15 minutit koori hiljaks.

Prantsuse keeles reklaamisime Chanel no 5´i. Maailma parim reklaam. Tõin PUKi ära ja Bulgakovi superteose “Meister ja Margaritagi”. Tegemist on kusjuures kaheksakümnendatel avaldatud trükisega. Seega: üks esimesi, millel kärpeid pole. Kaubahalli trepil toitsin Karinit ja Piiat. Piia oli väga sensuaalne.

Loo vaatas mind eilsel õhtul imelikult, kui ma Eesti Laulu lugude vahele teatasin, et kõik on suurepärane, kuna seletav sõnaraamat on Internetis  igati saadaval. Loodetavasti kõneleb sellest mu loodetavasti homne sissekanne.

Facebook on minu uus orjus. Vahelduseks vaatasin täna Hotmaili postkasti ka, aga seal polnud vihjetki esitlusest, mis pidi Ann-Getteri kaudu saabuma, kuid paroolisisestamine polnud asjata, sest leidsin tervelt kaks nädalat tagasi saabunud Teele-Liisi kirja, mis juhib ühe magistrandi spetsiaalblogile. Tegemist on peaaegu sama hea mänguga kui see. Kõige oodatum oli muidugi lugemiskutse saabumine Ramonalt. Nüüd pääsen ka ta blogile ligi, kuid praegu on veel liiga vara seda avada. Soovin Mairele kordki veel heameelt teha ja hommikul vähemalt 8ks saabuda.

A bit better than olümpiaad
Is my superficial  so-called love.

Truly honest hightest-rated daam
Stepped down the stairs dropping her glove.

It laid there flagged as:
beat me, kui saad.

Kas peaksin olema vihane endale või Lenelile, kui mu bioloogiaõpik tuupimissööstu õhtul tema käes on?

Üks vastus to “Beautiful Fascination is Better Than Love”

  1. Anni Ea said

    Mingil imelikul põhjusel pole enam Beta Mangafoxi olemas. Kahju.

Lisa kommentaar

