Must maagia — lp pr KRT, me räägime maavälistest (tsivilisatsioonidest)

11. märts 2010

Tead, Piia, Anni tuleb täna raamatukogust koju ja Mimicry kõige ropem laul tambib peas. Sellises heas sammurütmis, milles on mugav õõtsuda, kui sääred pinges on. Kui ma hakkasin veel hoones kolmandalt korruselt teisele minema, oli esimesed kaks rida olemas. Ma rohkemate detailidega ei vaeva; võib-olla tead, mis kolmandal korrusel on.

Sind pimestab mu tuletants.
Sa sirutad need jääst käed.
Pihk varjuks; tasa vingub taht.
Siis keriselt ta tõuseb — must mahv.

Mulle meeldib roppuseta variant rohkem — see, mis Terevisioonis oli. Mimicry – “Heat.
Pühendan selle Piiale ja — miks ka mitte? — Kene Vernikule ning Karinile, kes täna ilma sissejuhatuseta kuulas mu järeldusi kurvast tõest, kuidas kassid kaktuseid retsivad. Piia, kui ma jälle ebainimlikus keeles kirjutan, küsi.

Eile, kui koolist tulin, sõitis buss peatusesse ette. Läksin ka peale ja sõitsin kaks peatust edasi. See aga tähendab, et ma lähenen kodule tagaküljest. Mõtlesin, et lähen aeda vaatama, kas ja kuidas lilled õitsevad. Selleks pidin ma lumevallist üle ronima. Hämmastav: meie aial on talviti tara. Igatahes sumpasin vägagi murdosalt minuti hiljem põlvini lumes ja saapad läksid seest valgeks. Ei tahtnud enam lilli (lolli) otsida. Kui maja ette jõudsin, jooksis esmalt Meel, siis Välk minu manu. Mängisid lumeonnis. Minu arust näeb see välja nagu kuut.Välk-nunnuka kilekombekas oli niiskusest libe.

Piia, räägi pärast, mitut võilille nägid.

Üks vastus to “Must maagia — lp pr KRT, me räägime maavälistest (tsivilisatsioonidest)”

  1. Piia Iia said

    Oooh, Anni!
    Alguses oli siin ikka täiega ilus ja siis mingi hommik otsustas lumi maa katta. Täiesti HULL! Lilli ma pole ka näinud.
    Vartsi!

Lisa kommentaar

