Nägin unes, et Snickersis on rohkem energiat kui Bountys

29. apr. 2010

They made it far too easy to believe
That true romance can’t be achieved these days
Alex Turner

Ma olen saanud viimasel ajal kaudseid vihjeid. Need kõik otsekui küsiksid, miks ma kellegagi ei käi. Arvamuse, et ma ise sellele ka vastama peaksin, tekitas Anna, kellelt nii küsiti. Ma proovisin sellele ka kohe spontaanselt vastata. Kuna keegi mult niikuinii ei küsi, räägin ise. Esimene vastus: selle pärast, et olen igavene bitch.

Kui mu kallis suur venna E-T (nagu esmaspäevast teisipäevani, mitte tulnukas; Roby pealegi ütles, et ma ei ole ufo, ta on usaldusväärne ju, ilusad inimesed ei valeta; nojh, ilusate meestega soovitatakse täiega ettevaatlikum olla) mult selle kohta uuris, ajasin ma talle peaaegu pula, mille enamjaoli kohapeal välja mõtlesin. Tegelikult ma usukusin seda peaaegu kaks-kolm järgnevat aastat, mis ma talle rääkisin, olles veendunud, et mul on õigus. Õigupoolest oligi, kuid see selleks. 20 on väga hea plaan.

Enamik mu tuttavaid ilmselt ei tunnistaks mind bitch´iks. Ma ilmselt pidasin selle muljesõna all silmas, et ma hirmutan kõik (kosilased) ära. Tõtt-öelda ei ole ma selles faktis täiesti kindel. Võib-olla olen ma kõigest liiga tark. Nende arust. Põhimõtteliselt ei oska nad minu ligiduses lõdvestuda. On nii? Ma ei ole pingutuseks piisavalt ilus ka.

Variant B: mul on pärast kuuendat eluaastat hakanud järjest enam romansist küllalt saama. See tähendab: ma kardan ise. Loomulikult kardan. Siit taandub kõik jälle bitch´ile, kes teeb teiste elu raskeks, et ise ei peaks tundmatusega  jagelema. Mul on muidugi kodus ka kõik olemas ja ma ei pea väljaspoolt lisa otsima.

Tõsi, ma pole kunagi mõtlematuseni armunud olnud (tegelikult üldse) ja senini olen vaid kiindumuseks võimeline olnud. (Lisaks see vastik tunnetelaar, mis selle pakiga kaasneb.) Paberi peal täiesti piisab. Mõned ütlevad, et ideaalne mees on tegelikult naine. (Eddie Cullen on naine.) Ma ei ole veel senini suutnud uskuda, et peaksin muuga leppima, ning samas ka veendunud, et tema mu minuna aktsepteeriks ja lõpuks mina tema üldse. Selleks ei peaks ma mina olema. Vahest pole see üldse minu elu teema.

Ilmselt mulle ei meeldi enamik inimesi (pigem mehi) sellisena, nagu nad on. Mind ei huvita olla 20-aastaselt 36-aastase elukogemuse ja kibestumusega. Ma ei võta midagi kergelt. Ma võiksin olla parem ja lihtsam inimene.

I’ve been drinking
and I’ve been thinking of you
Now I know,
I know the snow will let me know

Oh, oh, oh, honey [Anni], I need you ´round
I know I know

Luke Steele vist

5 kommentaari to “Nägin unes, et Snickersis on rohkem energiat kui Bountys”

  1. Piia said

    Iep,Anni.
    Päris koll oled jah.

  2. Piia said

    Paljupaljupalju.

    Palju.

    Piisavalt ?

Lisa kommentaar

