Le Beau Rouge

8. mai 2010

Nali on selles, et ma kuulsin, et Rudolf käib siin lugemas. Rudolf on hullem kui mõni Antsip. Arvestades, mida talle mälestuseks kirjutasin, häirib see fakt mind. … sest ma olen loll. Minu poolt vaadates Rudolfil pole midagi viga, minu arvates. Ja vastupidi: minul ei tohi midagi viga olla Rudolfi poolt vaadates. Rudolfil on komme keerutada. Mulle meeldiks, kui ta seda füüsiliselt ka teeks. Rudolfil on mõnikord vist raske aus olla. Mis taga küll juhtus? Tegelikult ei tohi ma midagi siin psühhoanalüüsida, sest see on totaalselt ebaeetiline. Võib-olla ma lihtsalt arvasin, et kui ma luuletusi sisse ei trüki, siis ta ei tule.

“It is always burning for me, nice and orange,”
With a clever witty smile she just told him.
Giving up on being just as stunning as the day´s heat
She´s about to retreat from that place where those two´re about to meet.

“Staying in the moment could give me this advantage
That when I have a smile, I wouldn´t need to carve it
Into the pieces of the fast pressed paper
´cause I would know that I´d also have it later.”

“It is always burning for me, nice and orange,”
Said she while watching those two out of each other´s reach.
She knew she´d always had something to rely on
Her living flame gave her knowledge how to write on.

Igatahes: tahan teie luuletusi lugeda. Äkki suudan siis kirjutada midagi, millega tagantjärele rohkem rahul olen.

Luuletusel on tegelikult täiesti ebaoriginaalne retsitatiivne tiirutav-keerutav viis ka. Ta oli algselt eneseusaldusest, vahepeal kellegi suhte “telgi taga” jälgimisest. Millest ta nüüd on?

Üks vastus to “Le Beau Rouge”

  1. Anni Ea said

    Marie (N) ütleb: päikesest.

Lisa kommentaar

