Boys as butterflies looking for their nectar

19. mai 2010

Lugesin üle pika aja Postimeest ja tasus ära. Seletus video kohta: http://www.postimees.ee/?id=263835. Võib-olla on mõttekam enne seda lugeda.

Ajalugu õppida ei viitsi. Viimased konsultatsioonid olen ma ka ainult kodus maganud. Ma täiesti imetlen teid/neid, kes te viitsite, elik kõiki, kes viitsivad. Eile öösel kirjutasin “Kalliopiost”. Järgmine postitus peab tulema selleteemaline, sest pean seda suurepäraseks ennetustööks võimalusele, et ma hakkan kunagi kümnendat uusversiooni kirjutama. Midagi peaks avalikustama. Teen veel viimased kontroll-lugemised. Algust on jube tüütu vaadata. Tundeid peaks ka hajutama. Peale selle olen hoolega ka seda blogi täitnud, nagu märkate.

Uudised üldse on jurad. Jätavad mulje, nagu oleks see, millest nad räägivad, normaalne. Paljud arvavad nii. Lõpuks hakkan siis isegi samamoodi kirjutama. Mõjutusi kindlasti on. Ma kannatan ainult Tarbija24 ja Elu24 lugeda, mõnikord õnnestub ka Areeniga ja à la. Sain teada, et Kerli Kõivult on lugu maha viksitud. (http://www.elu24.ee/?id=263491) Kui sündmustik toimuks nn “minu maailmas”, selguks varsti, et tegelikult plagieerisid nad mõlemad kelleltki kolmandalt, kes tegutses 60ndatel. Hea lugu pidi siis olema, kui nii paljusid inspireeris.

Täiesti hull: praegu hakkas selle imeoptika video audio iseenesest tööle, kuigi ma panin akna ilmselgelt kinni. Väga mysterious.

Üks kaheteistaastane poiss igatahes kaverdas “Paparazzi´t”. See kutt on parem kui Gaga, kuid hääletunde võiks ta küll võtta, muidu rikub ennast küll ära. Tämber on tohutult lahe. (http://www.youtube.com/watch?v=QNCpqmRAu2c&feature=related) Selle intervjuu lõpus on parema kvaliteediga esitus Algne on siin. Ma tõesti loodan, et ta mingiks Bieberiks ei keera, kuid tema originaallaulud paistavad olevat sügavamatel teemadel. Viimases videos on nurk täiesti lahe. Esmalt ei saa aru, miks haaremikaader (pooleldi algriimub!). Tšikkide ilmed on lahedad. Mitmed küll seda lubadusena võtisd? (Promise I´ll be kind, but I won´t stop until that girl is mine)

Can there be a boyflower?

Jänest näete?

Lisa kommentaar

