I can love you more than they hate

30. mai 2010

Anni antikultuuriblogi jätkab. Seekord oli isegi normaalne Eurovisioon, minu lemmiklaul võitis ja peaaegu mingit balkanokraatiat polnudki. Fookus läks nagu õigete tahkude peale. Jamesbluntlus ikka ruulib siinmail. Huvitav fakt on aga see, et Belgia oli oma eelvoorust esimene, aga Küpros viimane edasisaaja. Ilmselt oli see ka selle uue hääletusreegli mõju. Rikas riik ju võitis. Tõsi, autorid olid vist anglo-nimedega. Seekord võitis laul, kuigi ilmselt mitte esitus. Promo oli kindlasti tasemel. Oh, tegin niisama ETV foorumis üleskutse, et peaks loomegrupi kokku panema. Keegi ei saanud vist aru. Ma võiksin olla see eikeegi, kes sõnad kirjutab. Kriblasin selle teise poolfinaali ajal. Finaali õhtuks aga teatati mulle, et minu IP-aadressilt kommenteerimine on tõkke alla pandud. Mis õigusega?? Avastasin selle alles Hispaania teise esinemise käigus.

Suht huvitav. Kuulan Reikopi juttu ja mida-mida, kõlab väga üks ühele sellega, mis siia kirjutasin. Täiesti iseseisvalt, muide. Midagi sellist oleks nagu varem toimunud. Kas või see, kui ma 6. või 7. klassi talvel hakkasin üle põlve teksasid pikkade sokkidega kandma, sest mul ei olnud pikka denim-teemat lihtsalt. Järgmiseks talveks käisid kõik nii. Masendav.

Tõtt-öelda ma usun sellesse ühisesse teadvuskuplisse. Inimmõistused ei ole nii eraldatud, kui arvame.  Teada on parem kui uskuda. Lõpuks moodustame kõik rahva ja inimkonna. Õel tundub vahel.

PS Andke andeks minu fantaasiad, et mida pean tegema, et saada õhtujuhiks, punktiedastajaks või nii edasi. Ning minu plaanid Karolini Eurovisioonile saata või siis mõelda, et temaga oleks lahe koos host olla. Mul on Saksamaa ja Türgi pärast hea meel.

Lisa kommentaar

