Norra VI | Anni´s Normality Workshop of Staying Sane; also known as: Anni´s Own Sanity Club of the Usual Right Mind

6. aug. 2010

Praegu on viimane öö ja ma arvan, et Marie magab. Mina ja Piia ostsime just 10 NOK-ised särgid endale. Need on kõige odavamad asjad siinmail. Maksavad umbes 1-2 muhvinit.

Eile õhtul tegin omale Sanity Club´i. Kuulasin nn „oma muusikat“, sest midagi tundus kogu aeg puuduvat. Säniti klaab tekitas mulle tegelikult rohkelt sisemisi arusaamatusi. Eufooria on eksitav.

Niisiis: hommikul algab raskem osa ja Välk on juba neli. Ilmselt kihutame esmajoones Oslosse. Varahommikul võiks pakkida. Kas ma peaksin magama ka? Mul ei ole võimalust järgnevad kolm päeva bussis loksuda, nagu näiteks sakslastel. Mõni siin vist ei magagi üldse. Peale selle tasuks pessu minna, sest järgneva nädala täpselt sünnipäeva eel ei saa ma ilmselt end üldse klanida. Eesti aja järgi on kell praegu pool viis. Pöörane aeg kõiksuguste tegevuste jaoks.

Ma kirjutasin ka (L)-letter´eid. Tõtt-öelda kaks: Piiale ja Mariele, viimane ütles, et see on parim armastuskiri, mis ta kunagi saanud on.

Kui minul SC oli, toimus võrkpalli tournament. Estonian Old Stars olid ainult sõu peal väljas. Ma käisin vaatamas nende mängu sakslastega, mis oli lihtsalt liiga naljakas.

Pealegi: esmamulje on lahe või kahtlane. Kõht hakkas just selle menüüga harjuma ning keel säärase väljendusviisiga. Vähemalt viimane tuleb kindlasti kasuks.

Lisa kommentaar

