Sayonara? I hoped to say, “Jumalaga.”

22. aug. 2010

Hämmastav, mul pole vähematl 5-6 aastat kordagi palavikku olnud ja nüüd püüdsin mingi viiruse kinni. Kui tagasi koju sain, siis Maru pärast ärkamist küsitles mind kohe, kas laagris keegi haige oli. Tal endal lihtsalt oli vahepeal väga paha olla. Nüüd oli siis minul ka.

Jäin vastu reedet magama raske peaga, sõitsin vanaema juurde raske peaga, Välk süles, magasin Valgerannas ka. Alles täna hommikul läks kergemaks. Tegelikult mul hullemat palavikku kui peaaegu 37 polnud. Kahju on eelkõige sellest, et ilmad on halvad.

Ma nüüd arvan, et ma pole enam vast lihtsalt harjunud haige olema. Tervis on mind nii hellitanud. Kui ma noor olin, siis ma uskusin, et vähemalt korra talvel peaks nädalakese temperatuuri kannatama, siis aga see korraga lakkas. Praegu on veel suvi ka!!

Miski on mind väljakannatamatult irooniliseks muutnud, nagu ma ei oleks kaua inimesi näinud. Täna vaatasin Pokémoni filmi alapealkirjaga “Heroes”. Väljavõtteid…

Tõendeid Pikachu halvast iseloomust:
These are…
Latios…
Latias…
Pikachu!”  (Ai, Kawaii-baka-chan, you´ve just ruined the moment. Nagu ma ise seda ei teeks. ; )) Igatahes, on see ebatäpne tsitaat, ärge kasutage.)

Misty-nimelisel karakteril on väga elav kujutlusvõime… Kokkuvõttes väga sisutühi film oli, aga ilus värviline.

Kawaii-baka-chan on tegelikult väga tore. Tema seiyuu peab väga andekas olema, et ainult kolme erineva silbiga kõiki emotsioone väljendada, kuigi ka joonistused on kõrval veidi abiks, ja on ka. Pikachu!

Pressed unto us flesh still sickly sweet
With scents of love
But lost of this lust
Exactly what becomes of us?

Ehk siis: kui mind järgmine kord näete, teen tõenäoliselt väga imelikke häälitsusi ja naeran ennastunustavalt selle peale, mis ainult mulle naljakas tundub. Seejärel aga ärkan ja avastan, et oleks tulnud end tagasi hoida, sest ma olen päris hirmus. Enesekontroll sakib praegu. Nüüd, kus ma terve olen, peaks tõesti Pärnus linna-küla peal käima. Hug-hug.

Lisa kommentaar

