I won´t stop till I´ve given you up

25. aug. 2010

Tahate teada, millega üksikud inimesed tegelevad? Nad räägivad näiteks Omegles. Ma proovisin ka ja täna lausa esimest korda. Päris närvi ajas. Põhimõtteliselt tuleb seal lehel klõpsata, mille peale tekib ühendus ühe võõraga. Stranger & You vestlus. Seltskond seal on päris kartlik: nad asl-itavad su ja kohe, kui midagi tavalisest erineb, disconnect´ivad su ära. Ega nad vist otsivad õhtuks kaaslast sealt. Mina suutsin jutule saada ainult kahe normaalse inimesega. Kolmandas “normaalses” pole ma kindel, sest ta jõudis enne ära kaduda, kui vestlus algas. Sellel kutil läks kokasaade vist liiga huvitavaks. Lõppkokkuvõttes on tunne, et asiaadid on mõnusamad kui muud. Asl tähendab age, sex, location, nagu teada sain. Päris valus on, kui keegi lihtsalt sõna lausumata kaob. Vähemalt minul. Nii valus, et pelgan tasamisi “Start a new conversation” vajutada. Eks ma ole ju selline inimene ka, kes mõtleb iga kommentaari postitades väga isiklikult. Mul ei lähe netikeskonnas mingid pidurid maha. Kui nüüd järele mõelda, olen ma tegelikult kogu aeg pidurdatud.

Tegelikult võib küll hirmus olla, kui vestluspartneriks satub mina, kes hakkab kahtlustavat psühhoanalüüsi tegema, et kohalolu motiive teada saada. Ma ei taha flirti, kaaslast õhtuks ja seksi, sest ma tahan lihtsalt suvalistest inimestest rohkem teada saada. Siis ma küsin neilt: “Have you freaked out already?” Selle peale nad ei julge veel lahkuda. Ma olen väga kindel, et mu viimane vestluskaaslane väljus seepeale, et ma tunnistasin oma tundeid seoses disconnection´iga, et mulle haiget teha. Muidugi ta võis ka arvata, et ma lihtsalt hakkan talle üht õnnetut elulugu jutustama ja tema ei saa seepärast öösel rahulikult magada. Ja siis mu uus sõber ütleb mulle ka, et ma olen weird ja miks on saladus, aga see oli õnneks ammu.

On siis tõesti minuga nii ohtlik rääkida? Jagage!!

Lisaks ma lähen kellegagi nüüd MSNi konsulteerima ja pärast harjutan veel, kuidas oma südant mitte kõigutada lasta neil, kellest ma mitte ******* ei tea. Now I doubt if I hadn´t been too kind… Ma vist olen vist liiga lahke, eks.

Hold me like before
Hold me like you used to
Control me like you used to

No
You don’t move me anymore
And I’m glad that you don’t
’cause I can’t have you anymore
But I thought you should know
You don’t move me anymore
And I’m glad that you don’t
Because I can’t take it anymore

Yeasayer – “O. N. E.”

Lisa kommentaar

