Then offered me your attention in the form of a … OMG, go away

23. nov. 2010

Ma pean endale kesklinna läbimiseks mingisuguse kamuflaaži tekitama. Jama on aga selles, et ma ei tea, mida täpselt varjama pean, et mult jälle raha ei küsitaks. Eile enne ühtteist läksin “Raha sisse” automaadi juurde. Kaalutlesin seal, kas panen väiksema jubina ka arvele. Otsustasin panna, sest muidu tullakse mult seda jälle küsima. Juba Kaubamaja ukse peal see algaski. Mind nabis kinni üks vanem mees ja kutsus mind tütrekeseks. Tal oli nimekiri rohtudega, mida tal vaja on, kusjuures hinnad olid lisatud. Üle 1000 krooni kokku. Ta ei saavat enne koju (maale?) minna, kui rohud olemas. Ma sain talle öelda, et mul pole üldse sularaha. “Kümmet krooni kah.”

Seekord mul polnud nahkkotti õlal.

Soovitage kamuflaaži.
Ma väga selliseks nagu see vanahärra –  mulla lõhn, mullased käed – ei taha.

Lisa kommentaar

