Mõlemad on veendunud, et tootmissuhete taastootmiseks tuleb tootmissuhteid taastoota. Selge pärl

18. jaan. 2011

Orkutis on teada see, mis pärast juhtus. Pole sinna kaua jõudnud. Nunnud hatifnatid asuvad teatavasti Toomemäel.

Kui ma nüüd sellest tõesti lihtsast loogika tööst ka läbi ei saa, siis jään ka järgmine aasta Danieli lõbustama. (Ma ei tea, et minu kirjaponnistused teda kindlalt naerutaksid, aga… ta vist peab mind nähes muigama.) Arvestades, millega täna kell kaks hakkama sain… Võib-olla vastan, kui erutus üle läheb, kui küsida. Sessioon on ikka naljanumber. Selline tunne.

Pea tuikab ka valu nüüd vahel. Keskmiselt üle kolme tunni ööund on väga hea olla tegelikult, kuid seekord võiks ilusti. Landin Elu24-s Eesti Laulu ning tõmban vaikselt õpirahutusest koomale. Umbes kaks asja on tegelikult teha.

Helena on kadunud!! Ei oska üldse kommenteerida, kuigi väga tahaks.

Oli väga tore täna Robyt näha. Ja Marut.
Tegime talle raamatukogukaardi, ta küsib valesid küsimusi. Pärast eemalolemist on ta liiga väljakannatatav.

Võõrandumistunne on-oli pähe hakanud. See ilmneb mu eelmises kirjutises. Masekas oli.

Ma arvan, et Ramona (&SomeCo) tekitavad mu blogile jõudsalt hit´e. Ilmselt pommitasid juba kõik valmis, rohkem ei tunne. Eee.. rohkem neid ei tule.

Inimesed on narkootilised. Või unevaegus.
Selle päeva sees!

7 kommentaari to “Mõlemad on veendunud, et tootmissuhete taastootmiseks tuleb tootmissuhteid taastoota. Selge pärl”

  1. Ramonts said

    Anni, ma ei saanud sellest eelviimasest lõigust aru :/

    • Anni Ea said

      Ramona oli otsingusse kirjutanud “Ramona oskab” ja “Ramonts oskab” ning oli sellega mu blogile vaatamisi tekitanud või ka keegi teine.

      On mul õigus?

      • Ramonts said

        Ma ei tea. Ma ei saa täpselt aru, kuidas see süsteem toimib.

      • Anni Ea said

        Põhjus on vist selles, et mul on meeldiv võimalus vaadata:
        1) paljud on sellel päeval siin käinud;
        2) mis linkide kaudu nad tulnud on;
        3) või mis otsingusõnade kaudu;
        4) mis linke vajutatud on.

        site stats – minu lemmikkoht.

        Kuigi tegelikult ma valetan. Põhjus muus ja ei peagi aru saama, sest see on irreaalne jama.
        Aga et mida tähendab “estonglish ramona”.

  2. Karin said

    Hatifnatiiiiid. Kui mu malu mind ei peta, siis on seal kirjas, et tule homme tagasi.. ?
    Mu allkorruse Hatifnati naeb vist ikka natuke teistmoodi valja..

    • Anni Ea said

      Ma ei mäleta üldse, mis seal kirjas oleks. Kui need on sinu allkorrusel, siis elad sa näiteks toomkiriku varemetes… :))
      Sul on mu blogile juurdepääs tekkinud!!

  3. karin said

    Mul allkorusel elas yks tyyp, keda sobrannaga kutsusime Hatifnatiks.
    Aga on jah, ma lykkasin oma blackberryl javaScripti sisse ja voila ! 🙂

Lisa kommentaar

