Freudian slip, kõik, mida ma teha ei taha

11. veebr. 2011

Umbes viis minutit tagasi kogesin tulevikurändu. Praegu on veel reede, aga postitamise hetkel ilmselt pole. (Pean kuupäeva näppima.) Siis on üldise konventsiooni järgi laupäev, aga ma arvasin, et oleks pühapäev. Ma sain just aru, miks. Sest ma lubasin MSNis (Maidule, aga see pole tähtis), et keegi (semiootik, piisavalt kõrgel kohal, see on tähtis) saab peksa. ÕISile ei saa ju peksa anda. The trouble is that esmalt, ei ole seal esmaspäevast seminari märgitud, kuigi see probleem on juba lahendatud; teiseks, ma ei tea, kuhu ma siis minema pean ja kellele oma seminaritöögi saatma. Petlik timeslip tekkis seega sellest, et ma ei taha kellelegi kallale minna. Järelikult on leiutatud viis, kuidas teha asju nii, et ei tee neid. Päev tuleb vahele jätta. Aususe mõttes pean tunnistama, et ma ei jõudnud sellesse hetke “pühapäeval”, mil kõik, kes seda väärivad, on juba oma osa saanud. (Selles hetkes, kuhu jõudsin, olin kõige karmim enda vastu, kellel on vaid üks päev aega teksti lugemiseks ja küsimustele vastamiseks. Ma ÜRITAN.) Teema kallal tasub igatahes töötada.

Jumal õnnistagu ÕISi ja MSNi 2011. aasta versiooni, mida mul pole, aga Piial on,
saagu nii.
Tänan kõiki päeva eest ja ma lähen Raatuse kooli õpetajaks. Lubadus on lubadus.

PS. See laul on piisavalt kuri. See on täiesti geniaalselt vulgaarne ja lollakas. [Link ja link-vulgaarsuse-seletus.] Mulle meeldib lollakas, aga see ei tähenda, et mulle meeldimise akt meeldiks. Peale selle on link nr 2 imelise vene keelega. Ka mina saan sellest aru!! [esimene link tekib loodetavasti siis, kui AMi, ahmide ametlik sait jälle töökorras on. seni vaadakem sõnu youtube´ikalt. yours truly]

Lisa kommentaar

