Teal ja verdigris

4. mai 2011

Täna evakueerusin raamatukogust enne esimest häirekella, mis mind maapõhja oleks äiutanud. Kirjutasin päiksejumal Utust, ühel päeval on mul imeilus referaat ja palju huvitavat materjali läbi loetud. Loodetavasti homme, ülehomme. Need, kes selliseid radu läbi ei tee, kannatagu ise, millest ilma jäävad. (Tihtipeale näib, et mind huvitab protsess rohkem kui tulem. Töö on lolli lõbu. Lügamusest.) Mul üks kõik, et üle tähtaja on, aga geniaalne tuleb. Tujud on mul viimasel ajal täiesti künkad-mättad olnud. Pühapäeval vaatasin pilti, mis sümboliseeris “kurva inimese pilti” ja oli tunne, et see olen mina. Esmaspäeval ei saanud ma üldse aru, kuidas vaene Roby mind välja kannatas. Vahest olin koolis iga päev selline. Tagasihoidlikult riiakas, võitlusaldis ja hoolimatu… Facking edukas inimene on vist selle nimi. Sünkroniseerusin vist enda ettekujutusega ühest konkreetsest inimesest. Teisipäev oli päris arvestatav. Õhtupoole tekkis raamatukogus inimigatusus ja siis ma läksin ringiga, et ehk näeb inimesi. Nägingi Robyt. Roby on vist superinimene, kelle kallal vampiiritseda. Ma loodan, et ei ole, aga ta teeb mul tuju rõõmsaks. Mul on siin kalduvus hakata tema nime väikse tähega alustama. Paha-paha.

Ma lubasin eile Piiale, et (nüüd Piia nime kah) katsun kontrollida, mil ma üle mõtlema hakkan. Täna oli üle mitme aja tunne, et tean midagi. Selleks kasutasin ma jälle kedagi ära. Anna andeks ja aitäh, Merilin ja Co. Päris tiinekas on olla.

Üldiselt: mida ma põen?? Võiks lihtsalt semiootikaõpingud siinapaika jätta. FB grupis olemist jätkata, lihtsalt psühholoogiale või klassikalisele fillile vahetuda ja ühe neist kõrvalerialaks võta. Või hoopis semiootikaga jätkata ja ühe neist kõrvalerialaks võtta. Muide, kuulukse, et psühholoogia võiks samamoodi teine kõrgharidus olla nagu semiootikagi. …või veel vabatahlikuks ja välismaisesse joogaringi orgunnida… olen ma nõiaringil, nõiarongil, jälle tagasi. Elu on ahvi banaan. Ma ei proovinud originaalne olla, lihtsalt sõnad on sellised ja sobituvad hästi.

Lisa kommentaar

