Päevikuküljed, autokommunikatsioon, mustuse silt, vabadus

25. mai 2011

Kõige esialgsem pealkiri läks küll meelest, aga 90% sarjajatest küsivad armastust, ülejäänud tähelepanu. Nii kõneles Coelho. Kui te edasi loete, kaotate väga märkimisväärse osa austusest, mis teil minu vastu olla võib. Õnneks on see liiga pikk ja struktuurita. Põhimõtteliselt: pange põlema see jutt ja skippige järgmise italic´u juurde. Põhjusel, et järgmine kord kasutate neid sõnu minu vastu.

Taustamuusika

“Kellele sa head teed?”, “Mida sa head teed?”, “Kellele sa täpselt haiget teed?”, “On sul endal hea?” jne. Situatsioon: sellega.

“Sellega” võrdub kogu see spetsiifiline emotsionaalne jama, mille lõksu inimesed päevast päeva langevad. Ma saan aru, et see ei tee neid õnnelikuks. Enda puhul ei oska ma kiiksu nimetada. Teiste puhul tuvastan ma seda küll enda nende asemele panemisega, kuigi mõõte on erinevaid. Ma pole empaatiliselt täiesti taandarenguga.

Ma lihtsalt ei saa aru, miks mu ema seda teeb.

Tema küll ei mõista, miks mina teen seda, mis eelneb situatsioonile “sellega” – minu seisukoht on, et lihtsalt õnnestub.  Iga sadisti sees on väike masohist, nii et tõesti: miks ta seda endale teeb? Point on ilmselt kõigest selles, et ma ei saa temast paremat inimest teha. Seda teab ta endast väljapoole niikuinii isegi ja järelikult ei saa see tema jutluste eesmärk olla. Lihtsalt oksendamine siis (enesetühjendamine)? Mina saan teda ainult hoiatada, et tal hakkab hüpohondria tekkima või et ta üritab seda teistele tekitada. Ta saab sõnadest teisiti aru kui mina, ta kasutab võlusõnu. Nendega on ju kogu maailm korraga seletatud. Mina võin (oma kuningriigis) mistahes sõnu kasutada ja need ajavad asja sama hästi ära. Neil ei ole nii või naa kindlat fikseeritud tähendust. Ja tema usub, seepärast ta haiget saama vist kaldubki. Mul on juba enesekaitse kasutada samu sõnu nii, nagu tema neid mõistab. Kahjuks ma usun ise neisse veidi, mis teeb küll mu südamele hullemini liiga. Ma saan neidsamu sõnu millegi sama valusa kohta kasutada. Ma oletan, et ta kardab. Ta tõesti kardab seda, millega ise teisi kõige rohkem “peksab”. Ta saab ju väga hästi aru, mida teeb. Ta on ju piisavalt ekstravertne, kui olen sellest sõnast õigest aru saanud. (Ma olen 94% kindel, et kasutan seda sõnaraamatu- ja psühholoogialeksikoni välises tähenduses, nii et kahju.) Kui ta aga ei saa aru, siis on ta ülim petis, faker ja teekleja.

Ma olen haiget saamise leevendamist nii palju harjutada saanud. Teised leevendavad asjaolud on, et ma ei kiindu nii kergelt või siis sügavalt. Aidake mul uskuda, et ma oskan inimestel minna lasta. Mul ei ole küll harjumust anda seda, mida vaja, kuid teeselda, nagu omaksin, oleks ebaaus. Mul on huvitatuse mask temaga “sellega” situatsioonis. Tema reaktsioon minu käitumisele on põhjustatud ilmselt sellest, et ma ei käitu, nagu tema eeldab, ja püüab siis päästa, mis vähegi võimalik. Ta on nii pettunud. Sealt ma ilmselt metatasandi rünnakud õppinud olengi. Või alustan juba mina enne teda analüüsiga?

Ta on nii loll. Kas talle tõesti meeldib elada maailmas, kus kõik on aspergerid, mitte indigolapsed? On alles fiksidee!!

Süüdimatuse huvitatuse maski all on ka valus. Tuum on lihtsalt biheivoristlikus väites, et inimestel on kurb seepärast, et nad nutavad. Minu arust küll emotsionaalloogika viga, aga demagoogiliselt võib aidata: kui väljast korras, on varsti ka seest. Teil-ei-ole-vaja-teada-jne. Ikkagi: pea püsti!

Igatahes on see, kes ta tapab, juba otsustatud. Ta ise ütles, kes (ja jutt ei käi minust). (Pluss kordus, üks kordus jutumärkidega .) Umbes seda ta situatsiooni “sellega” ajal teebki. Ei ole eriti hea. (Sisu rahustab mind küll. Ajutiselt.) Ta on ikka täielik sicko. Kõik te olete, kes sedasi ennast aidata püüate! (Räägin endastki.) Tüüp võiks otsida kellegi, kellel on vähem eneseaustust kui mul, ja temaga oma karistusmänge mängida ning ennast kah neisse kaasata. Oleks pidanud talle enesetuimestamist mainima. (Ma olen ise väga osav tuimestaja.) Nii ajutiselt hea! Kättemaks imeb täiega rohkem mahla kui vaja.

Mul on eneserahuldamiseks ikka täiesti efektiivsed mind-game´id. Üks kord ma mõtlesin välja, kuidas kättemaksuks Pärnust Tarutsse kõndida, kus enam-vähem täpselt ööbida (kirikutes; mida seal pappidele öelda)… Täiesti piisas, minuga on ikka nii kerge hakkama saada. Need teised lihtsalt ei taipa seda, sest mina neist piisavalt ei hooliks. Tavaliselt räägin neist laias laastus kontekstides, kus need saavad vähem haiget teha. Ka detailid on sellele vastavalt valitud, hiljem kui taipasin, kuis inimesi häirib, kui neile räägin südamelt oma sideme sõnaga “sõber”. Ma üldse ei taha igatseda, mulle meeldib, kui inimesed saavad mõnikord lihtsalt niisama olemas olla. Ma võitlen endaga iga kord, kui mul see “vajadus” tekib. Nii saaks olla võimalikult vaba. Tahaks nonde detailidega ilmeksimatu olla.

Ma olen palju vaeva näinud, et saaksin võimalikult palju öelda, mida tahan, öelda ka ja veel tunda nii, et ma ei peaks enda käest ise olemise pärast andeks paluma. Selles pole vist teistele ruumi. Ma ei vihka neid. Kasutan?

Kes, kurat, on see mina minadest ja need minad, kes seda õelust kirjutab ja üldse kõigisse ilmadesse toob?? OMG. Ma nii kadestan neid lolle inimesi, kes suudavad tõesti mitte aru saada nendest tobedatest ebamugavatest tunnetest.

Algne pealkiri: elu on vähemalt unega võrreldes raske. Ja siis on mingisugune kahtlus, et ka unelemine on elu. Toda on raske sõnadesse panna. Igatahes elu ja tervis on need, mis on alati olemas iga kvaliteedi, intensiivsuse ja koguse korral. Koguses ma kahtlen. Algse pealkirja mõte oli pikem kui pool või -teist lauset. Pigem poolteist.

Tiesto-disko ja ilusad lesbikaksikud täiesti lesbiliste soegutega
Nende sõnade autor on väga suure tõenäosusega kompimise inimene. Üks laul algab sõnadega: “I felt you in my legs before I ever met you.” Neil on hämmastavalt palju kehaosi ja muid kohti, kus kedagi tunda. Hull tunneb teise hullu ikka ära.

Lisa kommentaar

