Jätkuks eelmise aasta… …aprillile? Jms

12. juuni 2011

Anni meespobleem seisneb selles, et ainsad inimesed, kes ja suhted kellega, talle äärmuslikult mõjuvad, kiropraktiku (tegeleb eelkõige KONTIDE paikaväänamisega) kõnepruugis on nemad põhjuseks luustiku väärastumisele, on… Raske, kui omal keset pole. (Lähed iga energiatuulega kaasa ja lased end teistest kergelt mõjustada.)

Need mehed on minu isa ja vend ja enne kui mul on suhted nendega endas klaaritud, pole mingit lootustki! Minul. Või siis teistel. Lõpetasin just nutmise.

Alloškast nii palju, et – loomulikult  mul pole ikka keset, et endale kindlaks jääda, lähen ka teiste versioonidega kergelt kaasa – vähemalt minu poolt (vahest ka Loo-Maru poolt), tuleb kogu jama tegelikult sellest, et me mäletame neid algusaastaid, mil “Alla oli hea”, minu sõnadega: tundus, et on meie sõber. Konflikt on selles, et ma ei suuda minevikupilti praeguse versiooniga kuidagi lepitada. Ma tean, et ta oskaks end kokku võtta. Ja siis on Alla poolt minu ema seal vahel, kes tema pilti hägustab (ühe versiooni järgi); tema seda, muidugi, ei teadvusta ja ega minagi oska seda talle serveerida. Peaks tõesti psühholoogiat õppima, sest siis tekiksid vähemalt mõnedki efektiivsed kasutuskõlblikud struktuurid, sest ma ise pole piisavalt loov või kiire, et neid koha peal leiutada. Lõppkokkuvõttes tahan ma keset.

Otsustasin kordki elus õppimise osas subjektiivselt (ja ratsionaalselt ja realistlikult) mõelda. Nimelt on kaks 3 EAP ainet, millest ma jõua(ksi)n edukalt sooritada (järgmine nädal) ainult ühe. Üks on neist suunamooduli aine JL&TMK ning teiseks (vist valikaine) iidsed tsivilisatsioonid. Esimene neist on selgelt alahinnatud: ainepunkte peaks rohkem saama. Seega, kuna ma nagunii tahan kas teaduskonda või vähemalt osakonda vahetada, pole mul mõtet sellega möllata ja tegelen pigem ainega, mida on lihtsam läbida. (Objektiivselt mõelda oleks, et kunas ma muidu veel TMKga tegeleks.)

Soovin edu.

Lisa kommentaar

