Nunnu notsu

26. juuni 2011

Leedolaupäeval sõitsin Pärnu ja laulupeo ajaks lähen Tallinna. Igatahes oli too neljapäev hariv, sest bussis oli selline “chich“, kes polnud selgelt alati chick´ilik olnud. Transseksuaal. Ma istusin notsuga (ma vist panen talle nimetks Ao) eest kolmandas reas ja tema istus üle vahekäigu ja tundus (ka mehe kohta) kahtlaselt suur Pocahontas. Juuksed oli mustaks värvitud, mis näeb üliharva ilus välja; ma kahtlen tegelikult, kas ma ise olen mõnd ilusat varianti näinud. Poleks üllatav, kui ma ka jalavõru mäletaks. Ta kandis mingisugust rannainimese riietust, seelikuga. Ta oli lasknud endale pikad kaardus küünised panna. Need olid roosad. Ripsmetega oli ta kah kindlasti salongis käinud, ehkki need polnud vähemalt kaugelt hirmpikad. Tal oli punnkõht (sinise pluusi all). Ehk on see hormoonide mõju? Tema kaaslast, kes ilmselt oli päriselt naine, ma rääkimas ei kuulnud, sest tema oli ikka vaikne. Lõppkokkuvõttes nägi see ikka välja nagu mees, kes käitub ebaõnnestunult nagu naine. Ülepingutatult koketselt. Ta oli endale väga tüütu “mhm”=mida-sa-ütlesid?-sound´i leiutanud. Ma kuulasin veel, kuidas ta kõnele vastas… Kõik oli liiga bling-bling ja ebaloomulik. Säärast sõnavalikut naine küll ei tee.

Varem leidsin Jõutuubist channel´i, kus tüdrukuna sündinud (üsna tiinekad) poisid räägivad oma kogemusest. The Transbrothers Collab. Tõtt-öelda rääkisid nad nagu tüdrukud. Kogu nende tähelepanufookus teemale lähenedes ja sõnavalik (mingi variant parasiitsõnadest?) oli võrdlemisi naiselik. Soorollist vist nõnda kergelt välja ei saa. Selle kanali järel on eriti huvitav, et ma sellise tegelasega ühte bussi sattusin. Ta läks Viljandis maha ja tegi korralikult suitsetajate tsoonis suitsu. Kaguelt ta nii mees ei tundunudki, aga ehk on mul lihtsalt halb nägemine. Ega ta ilus ei olnud, mingi tahumatu Pocahontas. Riides oli kah (kartliku) meheliku suhtumisega. Kõik mis on moes (?), popp ja noortepärane (?), õiges osakonnas müügil (?).

Igatahes ma ehk õpin siin, pole veel alustanud. Laupäeval käisime enne Maru Tartusse sõitu mere ääres. Peale venna ja Loo oli väike Kallu kah. Päris jahe oli ja merevesi kah kõigest 17-18 kandis. Me ei ujunud; tegime kindlaks, kuidas Triin vetelpäästes töötab, käisime mänguväljakutel ja jooksime purskkaevul. Sellel, mis “üllatuspritsimisi” teeb. Kantseldasin Marut ja Karli. Pühapäeval käisime Annil. Kaur viis minu ja Loo jõe peale ja koer käis end minu sisse kuivatamas. Igatahes: kui me jälle tsentrumi kanti uudistama läheme, tulevad ehk Karl ja Jaakob ka.

4 kommentaari to “Nunnu notsu”

  1. Mirjam said

    Kui sul Tallinnas midagi teha ei ole, siis sõida Koplisse ja tule mulle külla 🙂

  2. Anni Ea said

    Vaatame seda, Mul on õde kah ja ma tahan kindlasti Tallinna botaanikaaiaga tutvuda. : ))) Ja tädipoeg on kah… Ma ei tea, kuivõrd ta meist sõltub või vastupidi… Kui keegi minult küsib, siis Tln on hirmus pleiss ja provints on parem.

  3. Anni Ea said

    Ma tulen igatahes reede õhtuks ja ära lähen pühapäeva õhtul.

  4. Mirjam said

    On küll hirmus pleiss, elagu provints. Pealinna perifeeria on aga mõnevõrra talutavam ja isegi täitsa metsik mõnel pool.
    Mul on ka õde ja tädipoeg.. valedes vanustes vist siiski. Botaanikaaed on tore, aga sellest elan küll diametraalselt vales suunas. Aga eks vaadake ja mõelge siis; head reisi:)

Lisa kommentaar

