Minna wa tomodachi Culumon

26. okt. 2011

Kuna nüüd on ohutu seda teemat puudutada, mainin, et vahest oli isegi hea, et ma Itaaliasse ei saanud. Uudised on minu jaoks must maa ja seega ma ei tea, et keegi oleks seal parasjagu revolutsiooni korraldamas. Nad ei ole seal ju päris kreeklased, kellele streikimine ja töö seisak küsimuski ei tekita, tundub. Esmaspäeval oli mu elu esimene ristimine. Kahele varasemale ma ei saabunud. Oli väga tore. Väidan seda, kuigi ma ei kirjuta enam emotsiooni pealt (sest ei saa).

[Kõige toredam oli nn aadrejaht. Otsisime üksteise järel raamaturiiulist pealkirja järgi teoseid välja. Autorit meile ei seejuures ei usaldatud, nii et abiks oli õnn ja mõistus. Lisaks oli tegemist ka õpinugte praktikapoole tutvustusega. Meie vanne oli väga ilus: kokku pandud kõiksugu eeposlike eeskujudega fragmentidest. Kui ma ei unusta, küsin koopiat. Pärast anti Phaidrose verd. See maitses hea. Phaidros oli tomat ja tõenäoliselt pipraga. Mulle pole varem kunagi tomatimahl nämma tundunud. (Korea või Vietnami sõjas tehti lääne sõdurkitega katse. Kahele grupile serveeriti mingisuguseid molluskeid, you have the point anyways. Esimesele neist kui kohalikku delikatessi, teisele kui kraami, mida nad surmaähvardusel sööma peavad. Tagajärje erinevus seisnes selles, et viimased sõid neid hiljem tsiviilelus vabast tahtest edasi. Põhjuseks võis olla, et eneseväärikuse säilimiseks need hakkasidki neile maitsema. Teine grupp leidis, tõenäoliselt üksmeelselt, et tegemist on jälkusega. Detailide osas minu ema sõna selle peale.) Ma loodan, et see oli kõik, mida see sisaldas. Pärast käisime Athena ees ohverdamas, osadega ka Notti vaatamas.]

Niivõrd-kuivõrd oli iga´st värki. Kahjuks oli vahepeal taustaks (mul) segadus, kellel ikka tore on ja kas üldse. Eile ja üleeile vastu ööd oli mul masendus. See tuli paljuski sellest tulenevalt, et ma seal kogu aeg sekkusin (elik “tsurkisin”), kui minu arust valesti oli. Kui testidel on õigus ja siin oleks sotsioonik – eeldades, et temal õigus on ja sotsiooikal põhja -, väidaks ta tõenäoliselt, et selle kutsus esile rahulolematus sellega, kuidas olen suhteid üles ehitanud. Kolmandal kursusel on see ilus inimene, meessoost, kellele ma näikse täiega pinda käivat. Igatahes valus on siis.

Üldiselt on mul töö- või teotahe kriis ja muudumine. Juba viimase nädala jooksul tšellotunniks valmistumine oli nii (see on siiski normipoolsem nähtus) ja homme on vanakreeka keeles kontrolltöö, mille tõenäoliselt vahele jätan. Nojah, ma ei pea lubama. Mu kaunid saapad võiksid seda maha võtta. Kõigest hoolimata näib maailm mind hoidvat. Ja samas! Samas on tunne, et “vanad (lähedasemad) sõbrad” on võltsid, vigased, valed ja igavad.

kes-dislaigib-on-südametu-inimene-terror
tõlge 

Lisa kommentaar

