See siin on tühi postitus

7. nov. 2011


Kõik laulusõnad, mis Netis üleval, on videoversioonist veidi mööda.

Ühel hektel tüütab oma tühine eraelu ära, võtab viimase ja siis saab kirjutamine otsa. Ma tean küll, miks ma üldse blogin. Ma tahan ehk kunagi teada, kes ma olen olnud või mida nii väärt teinud, et selle endaks nimetanud. FBs on kõik liiga kaduv. Teiste informeerimine pole piisavalt tõhus põhjus. See-eest, kui pidada tuleviku ennast teiseks, siis on. Endaga tagasiside jääb ja meie pole ameeriklased.

Eelmine nädal oli üldkeeleteaduses iseseisva töö tähtaeg. Ülesanne oli tutvustada mõnd keelt. Mina valisin Taiwani pärismaalaste rukai keele, millega läks mul isegi hiilgavalt. (Aasia grupi ülevaataja tagasiside algas sõnadega “Nüüd tuleb kõvasti kiita…” ja seejärel põhjused. Mul olid minu arust väga hästi valitud – leitud – keelenäited, sest need seostusid üksteisega. Seda ta küll nii ei maininud. Ma olin ka rahul.) Nõme oli teiste tööde hindamine, sest üsna paranoia algab, kui käsi tõuseb kellelegi alla kolme või isegi täpselt nelja panema. Ja loomulikult sooviti ka, et mõnd parandaksime-täiendaksime. Seal ilmneski see eneseusalduse küsimus, mida läänemaailmas näikse üle olevat. Igatahes tõesti, mida minu, amatööri arvamus selles kontekstis väärt on? Kommenteerida on täiesti lõbus, kui eneseületamine juba toimunud. Kuna kell oli 4-5 öösel, said kõik, kes ette jäid, “peksa” ja aju oli lollide küsimuste väljamõtlemise täistuuril. Üks loll jõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata.

Ühel kaunil hetkel tüütab enda mõttetu, ületähtsustatud koeraelu ära ning siis alustatakse teemablogiga. Ma olen ka plaaninud. Areaalid: stalker song´id, anti-lovesong´id ja blogid, mis tekiksid, kui oleksin andekam, töökam ja tublim, loovam. JA siis loon ma oma Mary Sue´le fänniklubi.

-Eemaldatud  : )- -8. nov 2011, öösel -Autori soovil, khm-

Nüüd ei peagi ma “Kalliopiosega” edasi tegelema. Ma tahaks lõpetada sellest kaanonist pärit kasutajanimede kuritarvitamise. Kuigi nii lõppeb ainult “Kalliopios”, aga mitte “Andelydae”. Valetame / ilusa tuleviku lootuses, mul on praegu info-teema juurdevool ja töötlemine. Klas fil, noh.

Nõnda kirjutan mina, kui polegi millestki kirjutada.
Kunagi kustutan mina seetõttu, kui kirjutati, omamata midagi, millest kirjutada.

PS “Norra”, sest laulab üks kõigest hoolimata ilus Norra mees.

Lisa kommentaar

