Hoc optimum est quod possum et certa sum

25. dets. 2011

See aasta põletan ma kodus küünlaid ja sarnaseid masendusi nagu eelmine aasta loodetavasti ei tekitata. Vahest olid nad juba ära siis, kui poes olin. Hiljem saab lasanjet ja veel hiljem kooki, mida Looga tegime. Vahepeal olid elektrikatkestused. Ma ei tea, millest need tulevad, aga seetõttu ei saa kõlaritega arvutit sisse lülitada ega küünlaid kustutada. Mõnes mõttes väga hea.

Vanemad tekitavad kõiksugust jama. Ma pole kunagi nii melodramaatiline olnud kui pärast seda suve. Või mida iganes see sõna ka presenteerib. Mind on palju lihtsam nutma ajada. Endalgi. Sellest aga olen siin vist varem kirjutanud. Minu oma ema teeb tema ema oma arvamistega õnnetuks. Palun, kõik, kelleni ulatun: veenduge, et teate, et olete vaid oma elu kangelased. Ärge võtke vabatahtlikult vusserdava ämma/äia rolli.

Kui te ei tea, millist (välismaist) sarja pärast rasket tööpäeva, kui pea tühi on, et siis tühja panna, võtke kindlasti K-drama “Secret Garden” ette. Too on natuke liiga hea ja on vähemalt üks absurdne tegelane, just nagu mulle meeldib. Ainuke viga on parandamatu mammonakultus; meeleparandus eksisteerib sarjas vaid siis, kui see ise sinna välja mõelda. Muidu oskan seda ükses üle kiita. Lisaks olen ma leppinud, et mulle K-popp meeldib ja isegi keel tundub juba ilus.

Üks eluline asi, millest ma veel aru ei saa, on küsimus, miks on vaja päevas nõnda palju hentai´d ja yaoi´d tõlkida. Neid on Mangaupdatesi väljaantute jooksvas nimekirjas liiga tihedalt, et see märkamata ei jääks. On hirmus tüütu sealt vahelt muud üles leida. Ehk on uuel aastal inimesed normaalsemad ja tõlgivad vähem rõvedusi. 2012 olla eriline ikkagi.

Minu elu koosneb jälle justkui eimillestki. Aga Eleanor Rooseveltilt (kes iganes ta täpselt oli) pärineb mõte: “Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.” I can do everything.

Lisa kommentaar

