Kas elu on naljakalt tõsine või tõsiselt naljakas?

4. jaan. 2012

Mõni tund tagasi leidsin, et olen hommikul oma juukseid kamina ääres kõrvetanud. See pidi olema 7-10 vahel ning mina mõtlesin eksami alguses lihtsalt, et vingutoss on külge hakanud. Natukese aja pärast lähen nunnudega Toomemäele, aga üldiselt on elu nigu fun!

Eile tulin Pärnust, sest täna oli täiega fail kirjandusteaduse eksam, milleks ma olin täiesti valesti õppinud. Saanuks ka lihtsamalt. Kuidagi easy-peasy oli tuletada. Luuletuses, millest pidin troope leidma räägiti sillast, millel inglid laulavad, ja poolkuust taevas, mille ees udusäbrud liiguvad. Pärast seda küsib kevad, et kurat küll, millal, ning talle vastab kõiksus, et jumal teab. Troopidega olin ma üsna uisa-päisa ümber käinud, nii et panin ära, mis teadsin, ja siis hakkasin inglid-jumal-kurat-kolmainsusele illustratsiooni tegema ja avastasin, et poolkuu ja sild on kuidagi sarnase kujuga, veidi hiljem leidsin personifikatsiooni ka ümber. Luuleasjanduse autorit meile ei avaldatud, nagunii õppejõud!

Katrin oli ka seal. Ma püüdsin teda mitte ignoreerida, aga tema kadus enne ära. Vist on juba aasta aega nii, et me põgeneme teineteise eest. Vahest tal tõesti pole millestki rääkida.

Eile kutsusin ema endale bussijaama vastu ja palusin tal oma saapad kaasa võtta, sest kontsaplekk vajas vahetamist. Ma olen nendega küll ainult kaks kuud käinud ja miks peakid 200-euroste saabaste kontsaotsad (kakofoonia!) nii nadid olema. Tahtsin saapad Ecco poodi viia, kus minu meelest parandus pidi olema, sest Internetist tundus. Selgus, et seal pole ja müüja hakkas loomulikult kohe garantii kohta küsima ja ütles, et kontsadega tuleb ise tegeleda ja mingit parandust pole. Samas leidis ta viie sekundiga saabastelt defektse õmbuse. Käisime kodus tšekki toomas, kirjutasin avalduse ja saapad saadeti ekspertiisi. Täna ta helistas, et saan uued saapad, juhhuu-jei. Emake arvas, et seekond kinnisideed aitasid, tema tahtis minuga kingsepa juurde minna. Peale selle tegeleb ta (jälle) laenuvõtmisega ja siis helistati pangast, et mingisugune allkiri tuleb uuesti kirjutada, sest vigased arvutused on. Emme sai pangast oranži nänni, mida ta rõõmsalt omastab.

Leidsin poest endale ülepõlvepõlvikud, mida kevadel vaja oleks olnud ning kuna pükstega on paar aastat mingi jama olnud, siis on mul nüüd ühesd kunstnahast. Senini pole selline materialism mind veel kurvstanud. Lisaks tean ma nüüd kindalt, kuidas turvaruumist välja pääseb.

Järgmine eksam on järgmine teisipäev ja mina olen inimestele ikka avatud, kuigi mul sess on, sest ma olen eriliselt normaalne. Kui tahate, võite nimekirja tulla.

Sessi auks ja uusaasta puhul kogun jälle kirjasõpru. Mõned ehk jäävad.

Lisa kommentaar

