There is something attractive about a guy who doesn´t take photos of himself 24/7

11. märts 2012

Roland tuletas mulle just meelde, et mul on blogi olemas. Käisime õues mängimas. Ausalt öelda ma ei mäletanudki, et olen selle eelmise sissekande teinud.

Viimasel nädalal olen teinud endast kedagi, kes ma võiksin olla, kuigi tegelikult pigem käitunud nõnda. Seda seoses märksõnadega Southwestern, Ameerika, raamatumüük, suveks töö. Ükski inimene (vähestest), kellelt olen nõu küsinud, pole mulle kindlat soovitust andnud, rääkimata Karinist, kes ütles mulle veendunult, et see pole minu rida. Tõenäoliselt on juba midagi valesti, et ma väljaspoolt otsustamisnüket ootan: nemad otsivad iseseisvaid optimistlikke inimesi, kes tahavad kõik oma firmat. Minu enda otsus on selles osas arvatavasti ka juba nii valmis, et isegi unenäod ei anna mulle teada, mida usaldada. Ainus, milles veel kahtlen, kas minu juurde veel selliseid ideid-võimalusi tuleb; ja paremaid. Lõppedeks olen praegu peaaegu kindel, et Tartu linnas võib nüüd olla vähemalt üks inimene, kes arvab, et mulle meeldib (naiivse ja aatelisena) tema aega raisata. Meeldibki, kui ta arvab, et aega saab raisata. Ta on aga tore inimene. Kui teema vastu on huvi või tahate kellegi aega sisustada, võin numbrit jagada, kui põhjendate.

Karin ütles mulle, et tema näeks mind idas (Indias, neh) vabatahtlikku tööd tegemas, pealegi on USA selline koht, kus Anni lihtsalt kokku kuivab. Mul on imago, mida hoida. Minu kaudu saab nõidade telefoninumbreid, kui häda nõuab.  Mina tahan loomingulist tööd teha (pange mind, appi). Mul pole kõigest hoolimata ideid, kus ja mida kunagi teha. Praeguse seisuga plaanin Eestis ühe turvakoduga tutvuda.

Ning on veel üks huvitav koht, millest ma olen vist pihigrupi tekitanud, oeh.

Just Look at All the Fucks I´m Gonna Give in the Future

Maailm sai millegi koledaga hakkama ja lõi EXO lihtsalt minu jaoks. Exo liigitub hirmsa(sse) K-popi( )žanrisse ning järgib põhimõtet, et ilusad asjad peavad komplektis tulema (ehk siis 6+6). SM Entertainment (talendiagentuur) on sama üritanud ka kollektiiviga Super Junior, milles on 13-15, igatahes mitte rohkem, vist. Exo pole veel debüteerinud, aga tekitab rõõmsalt juba hunnikus poleemikat, nii et lõbus on [ab die Decembri, ante diem duodecimum Kalendas Ianuaris anno bis millesimo duodecimo = ab die vicesimo primo mensis Decembri anno bis millesimo undecimo]. Eriti põnev oleks, kui nad pärast kogu jama, mis nad tekitanud on, ei debüteerikski; head trollid. Kvaliteet on juba praegu kahtlaselt tasemel.

Alustuseks on tegemist kahe boyband´iga, mis astuvad üles samas formaadis, samade lauludega, mille põhiline erinevus seisneb keeles. Exo-K laulab-räpib korea keeles, Exo-M mandariini. Hiina turuga on SM Entertainment sebinud-katsetanud näiteks Super Junior M-i puhul. (Super Juniori allgrupp, osad liikmed olid ka täiesti väljapoolt põhiprojekti ja pärishiinlased.) Hiina trainee´d on kuulu järgi seal maal üpris tavalised ja ma ei imesta, kui SME pärishiinlasi nende kodumaal esindaks, kahtlane. Sellegi poolest on isegi kaks Exo-M-i liiget korealased, Exo-K-s on kõik korealased. (Exo-K keskmine vanus on väiksem; seltskonna kolm vanimat liiget on M-is, kaks noorimat K-s.) Saaga järgi on nad pärit hoopis EXO Planetilt (extrasolar planet ehk eksoplaneet ehk väljaspoolt Päikesesüsteemi), on ikka pugejad. Kunagi ehk avalikustatakse ka operatsioonid, mille tõttu nad nüüd nii inimese nägu on.

Draama algas eelmise aasta 21. detsembril, mil avaldati esimene teaser. Tänaseks on neid juba 23 tükki ja lõppu veel ei paista. Need on eelkõige tantsuvideod (tantsija-räppar Kai K-st möllab põhiliselt ja mängib korra ka õhuklaverit, sest õhukitarr on liialt mainstream; Exo hipsterlikkuse üle on juba natuke arutatud, mõne teise liikme kameod käivad ka läbi); muuks on klipid, mis võiksid olla lühifilmikesekesed ja oleks tore, kui need ka süžee kokku annaksid (ka neid on võrreldud hipsterlike katsetustega, kus kaks kutti seisavad lihtsalt kesetvälja ja sood ning lähevad bussi ning loevad rahulikult raamatut jne). Ühiseks nimetajaks on kõigil päikesevarjutus ja taustaks lõigud lauludest, mis oodatavasti nende albumil oleksid. Mõned fännid (loe: mõned inimesed, kellel elu pole või kellele selle omamine lihtsalt ei meenu) pole sellega üldse rahul, sest selline ülereklaamimine on arusaamatu ja halb. Miks nad juba lihtsalt ei debüteeri, ae? Siis on veel seiltskond, kellele käib närvidele liiga sage Kai ekponeerimine. Nõnda hater´id tekivad. Mõned vähemalt kuulutavad, et nad on ja tegelevad  parem äsja päriselt debüteerinud poistegrupi B.A.P-iga (Best Absolute Perfect), K-popp on ju religioon ja kultus. Valikut ei-öelda pole, lihtsalt vali välja.

Palju fun´nim osa on veel niinimetatud proloogid. Avaldatud on kaks täispikka laulu kahes variandis videotega: “What is Love” (K, M) ja “History” (K, M). (Selles mõttes oleksid nad tolle B.A.P-iga justkui ühel tasemelgi.) Need aga pole singlid, rääkimata esiksinglistki; need on noodsamad proloogid. Nagu wtf? Kas epilooge ka saab? Mis geniaalse valemiga? “Kuidas me teid trollisime”?

Esimene epiloog “What is Love” on vokaali osas 2+2 esitused, bäkk on tagasihoidlik ja lauljad istuvad-seisavad kahtlases lagunenud kohas. Toolid on ilusad, riided on ilusad: nenede gammad on lihtsalt šikid. Teised liikmed jooksevad ka läbi, ent samades proloogidest tuntud klippidega, mis võiksid ka mõne jutu kokku anda. Aardejaht, ootus, hüljatus, pimedus, maagia, helgusIsn´t it hard to look at such an amount of male beauty? – Nah, they don´t look back. Nõnda palju päikesesse vahtimine on kahjulik. Varjutus on ikka veel teemaks. Kas Koreas on peagi varjutust oodata?

Teine proloog on tantsuvideo näiteks Marsil. Inglise keel on tõenäoliselt alla käinud (pole koreakeelse kontsekstiga veel tuttav, kui kunagi üldse) rääkimata sõnast histowy ja fraasist töörnir-rapp. Baby talk just brings a kill home!! Koreograafia algab üleüldise pükste vibreerimisega ja see kordub. Seda teevad käed taskus. Tahaks loota. On olendeid, kes ihkavad, et mitte. (Taskutants kõlab nii kahtlaselt, püksi(s)tants oleks ehk ausam. Otsustage ise.)

Üks Tumblri kaustuaja märgib, et Exole ei jäeta üldse eksimisruumi. Ta meenutab endisi ja praegusi debüteerijaid ning meenutab nostalgiaga nende nunnut ebakindlust, ärevust. Exo on aga esitatud nagu vana kala. Aga nojah, grupp pole veel ametlikult avalikult välja tulnudki. Ehk saab ta siis, mida ootab. Exol on praegu väga kõrgelt kukkuda: kõigilt teaser´itelt, proloogidelt, FB- ja YTi-kasutajatelt, kaunilt kodulehelt.

See kollektiiv oleks täiesti kadunud, kui seal poleks Baek-hyuni, muidu ma neid ei  k u u l a k s. Tühja, et nad tema seksikiisuasjanduseks kostümeerimisega alustasid. (Muidu meeldib mulle lihtsalt tohutult, kuidas nad riides käivad, värvide suhtes eriti, haaremipükste suhtes vähem.) Näib mõnusalt robustne ning mitte väga hardcore´ilt terav ehk jõhker siiski. See on nii lahe, kuidas ta muu moosiga kokku kõlab. Teadsite, et Korea šõubisnisis on olemas selline liikmeroll nagu visuaal? (Muud on näiteks laulja (main/lead/), tantsija (main/lead/), räppar (main/lead/); + leader, + maknae.) Millal küll see imelik maailm ja Baek-hyuni hääl mulle igavaks muutuvad? Kindlasti mul vedas, et ma selle leiutise alles eelmine nädal leidsin. Minuni pole ka mingid K-popimaailma meediaväljaaded ka otsimata jõudnud.

Fangirl´id on segased. Veel eile oli Exo Wikis ilmunud Exo-M-le seitsmes liige Ten Ten, kes omas groupe´de positsiooni. Ma mõtlesin kah, mis lähti on. Screenshot. Isegi artikli arutelu juures on jälg dokumentatsioonist, kuidas üks E tõestab, et mingit Ten Teni pole sinna küll vaja. Pärast talvist arvestuse saamiseks artiklitõlkimist tundub Wiki nii kodune.

Be afraid and aware (from their official FBs): EXO-K and EXO-M are new boy groups who will lead the world music industry from now on! They are making their debut on the same day and time with the same song in Korea and China. Since it’s something that has never been tried before, it will be good enough to capture the attention of fans not only in Korea and China but all over the world. They will come to you slowly but very impressively! (+Arvamusi.)

Aa, ja BIGBANG avaldas ka jälle midagi; jura oli ning G-Dragon on ninahääle üle igasuguse kontrolli ja kriitika kaotanud. Ja juuksepikendustele ka ning on kahtlaselt tore, kui hea guyliner mõne muu peal välja näeb. Fantastic Baby!! T.O.P-il on nunnutsemise imago ikka berserkly käpas. Varem oli ta nii palju stoilise macho-asjanduse poole. (Ma arvan, et ta on seda kõige rohkem pool aastat harjutanud.)

PS. Mul tekivad väikesed MK-Ultra kahtlused-meenutused.

This Is not the Reality I Wanted or What? [Teaser_22] [Exo väga hirmus pleilist]

Lisa kommentaar

