Paha tuju laululist

21. veebr. 2015

lOlen aeg-ajalt FBsse laululiste postitanud. Neid on vähe. Kedagi need seal suurt peale minu ei huvita, mille taga on ilmselt see, et ega mindki keegi teine suurt huvita, aga soovin toonitada, et minu mälu järgi on nad kõik temaatilised, mitte niisama komplekteeritud.

Tegelikult tahtsin alati neid siia riputada. Kuna kolin FB uudistevoost igati välja – see on vist juba tehtud –, on see eriti kavas. Juri Lotman, nagu pean mõrul keelel tunnistama, khm, tunnistama, on tõestanud, et üks inimene ei saa kunagi liiga palju kirjutada. Seega tulevad need kommentaaridega. Palun vabandust.

See peaks olema ma põhjus, miks ma pole veel suutnud siia ühtegi üle tuua.

Seda siin aga seal veel pole.

Miks teha paha tuju pleilist?

Tegelikult on see lihtsalt olemas. Loll küsimus! Pigem: milleks seda esitleda, muu maailmaga jagada? Ehk seetõttu, et nemad ei pruugi nende laulude suhtes samamoodi tunda.

Miks on see olemas?

Antroposoofid seletasid mingis indigolaste raamatus pikalt, kuidas väljendatud emotsioon põhjustab teistes iseenda vastandit, eriti kui see vastand on omal sisemine. See tähendas, et jonnivale lapsele tuleb teda ennast teha, ent ise samas seesmiselt rahulikuks jäädes, ning et punaste seinega toas on kõige rahulikum olla. Nad paigutavad õpilasigi pinginaabriteks samasusreeglite järgi. Ühel hetkel saavat iseendast villand.

Ehk on lauludega samamoodi.

Alo ja Tanel “Milvi”

Teadsin seda aastaid nime all “Mu kallis”. Ma ei tea, miks. Sellest suurteosest pärinevad kaks minu käibefraasi, mida teie ei tea.

“Ära mine sinna Jürgeni juurde! Ma olen temast armsam, olen temast täiega armsam.” (variatsioonidega) (Mu kass kuuleb seda tihti.)

“Mina tahan sind käppida oma ilusate kätega (seljale teha mõnusat massaaži).” (Viimasel ajal kuulevad mu kõrvad seda tihti. Mu ihul on paha.)

Oh, või sellest ma siis re-ku-larr-selt mõtlengi…

Miskipärast pole geniaalne “Sa nutsid oma lastekodus, kus sina olid” mingit väljundit leidnud. Sassalantises on minu meelest valed sõnad üleval.

Siiski, see laul on vastik. Mul peab juba vastik olema, et seda kuulata.

Lisainfo (niru): http://ekspress.delfi.ee/news/paevauudised/alo-ja-tanel-salajased-hitimeistrid?id=69015365

IceJJFish “On The Floor”

Selle laulu leidsin mina (mälu järgi) nii:

Qi kirjutab FBs “Real talent“, talle vastab keegi “See tüüp kaagutab ju nagu kana”, Qi pahvatab “You spoiler!” Seepärast on minu jaoks tegemist kana, mitte kalaga. Lisaks ei saa ma kuidagi aru, kuidas siia jää puutub.

On selge, et see tüüp peab end Jeesuse teiseks tulemiseks. See viib huvitava küsimuseni, mida mina siis teeks, kui Jeesus teist korda tuleks või tuleb. Neh!

Iva on aga selles, et nendes oksendamishäältes, tema taustalauluarusaamades on algmaseka puhul midagi väljundit tekitavat. Enda sõnul suudab ta 100 erineva häälega laulda. Ilmselt tahtsin tema tagasihoidmatuspuhitsuse suhtes leebem olla, sest mäletasin, et see arv oli 50. Kui te miskipärast ise tahate kontrollida ega taha üles ostida seda linki, kus ta seda enda kohta ütleb, siis see on kommentaaride hulgas. Taevane isa, hoia mind igavesti tema teistele suurteostele klikkimisest.

Gorillaz “Rockit”

Ilmselt saite juba aru, et esimest laulu on kõige turvalisem võtta pilana muusikatööstuse või nt nn täiskasvanute muusika pihta. “Milvis” on olemas kõik, millest kiputakse laulma. Ja isegi kui midagi on puudu, saab alati teha pihta lauldud versiooni ja selle lisandustega.

See siin on kindlasti muusikatööstuse pihta ja on ka kõige enam “mustus”, kui midagi siinsest sildistussüsteemist teate. Ka selles laulu on kõik olemas. See on isegi autotsenseeritud! YTs paistab enim popp kommentaar selle juures olevat: “(My) life in a song/nutshell / described perfectly” jne.

Muide, enamasti on tüütu, heal juhul külmaks jättev, leida laulu juurest kommentaariumist sõnade tsiteeringuid. “Rockit’i” puhul miskipärast, oli mulle see hoopis tore. Lyrics version.

The world is very sexy. The end.

Silmarõõm & Südamevalu “Midagi ei tule välja”

Aitäh, isand Kasar, nõnda elasin ma baka lõpu üle. Ma ei hakka loetlema põhjusi, miks siin kindlasti tema laulab, kuigi silti pole küljes, ning minu meelest pole Kasari ja Kuninga hääled kuidagi sarnased! (Üks laulja väitis,  et on.)

Tähtsaim koht laulust on:

Kui päike hommikul tuleb välja, siis see paneb mõtlema.

Samas, päikese sisse ei näe.

Üks vastus to “Paha tuju laululist”

  1. Anni Ea said


    Pehmed päikesekiired, andke mulle sõnaosavust selgitamaks, mida ta mulle just tõestas.
    Loo ütles: “Ta oskab saja häälega laulda. Ainult ühte asja ei oska: laulda. Tegelikult, kõik oskavad laulda.” Toda ütlesid antroposoofid.

Lisa kommentaar

